Virtuální sídlo

Sídlo společnosti je nezbytným požadavkem každé společnosti už při jejím zakládání. Je velmi důležité věnovat náležitou pozornost jeho správnému výběru.

Kontaktujte nás

Koupě nebo pronájem kanceláře ve městě, nebo dokonce přímo v centru města, kde chcete mít své sídlo, je mnohokrát drahá, dlouhotrvající a administrativně náročná záležitost. Nejjednodušší je volba virtuální kanceláře nebo virtuálního (registračního) sídla, které je flexibilní a kde za nízký měsíční poplatek můžete zajistit své společnosti výbornou adresu v Bratislavě, která nepochybně zaujme Vaše klienty a která Vás bude dostatečně reprezentovat.

Zřídíme Vám virtuální sídlo na naší adrese rychle a spolehlivě v 4 jednoduchých krocích:

  1. Kontaktujte nás a do 3 hodin Vám zašleme dotazník, do kterého zapíšete své údaje a pošlete nám ho e-mailem zpět.
  2. Současně s dotazníkem Vám zašleme i platební údaje pro uskutečnění platby bankovním převodem. Do 48 hodin od přijetí platby Vám připravíme kompletní dokumentaci, kterou Vám zašleme na e-mail.
  3. Dokumenty, na kterých bude zapotřebí Váš úředně ověřený podpis, nám po podepsání naskenujete a zašlete na e-mail.
  4. Podáme žádost o zápis změny údajů jménem Vaší společnosti do Obchodního rejstříku přes Slovensko.sk.

Každá společnost musí někde sídlit, proč tedy nesídlit mezi nejlepšími? Bez nadměrné administrativy, rychle, efektivně a pohodlně Vám vyřídíme adresu Vašeho sídla v centru hlavního města!

Podnikejte tak, jak se na 21. století patří – rychle, efektivně, virtuálně!

Balíček Basic

9 EUR/měsícstanovená cena platí při roční vázanosti

Základ pro Vaše sídlo

  • Registrační adresa sídla,
  • Označení poštovní schránky obchodním jménem firmy,
  • Příjem poštovních zásilek (do 100 ks/rok),
  • E-mailová notifikace o každé doručené zásilce

Balíček Comfort

19 EUR/měsícstanovená cena platí při roční vázanosti

·Komfort pro Vaše sídlo

  • Služby balíčku Basic
  • Příjem, úschova a evidence doporučených poštovních zásilek "do vlastních rukou" a kurýrních zásilek
  • Možnost předem dohodnout pronájem zasedací místnosti (až 3 hod./měsíc)
  • Skenování listovních zásilek
  • Zaslání veškeré fyzické doručené pošty jednou za měsíc/možnost osobního vyzvednutí po dohodě

Účetnictví

od 50 EUR/měsíc**konečná cena závisí na účetních položkách
  • Zajištění počáteční komunikace s účetním
  • Další služby účetního, včetně plateb za tyto služby, se řeší přímo s účetním

SPECIÁLNÍ NABÍDKA!

Založte si u nás s. r. o. a balíček Comfort dostanete na 3 měsíce zdarma!

Kontaktujte nás